کلاهک و دودکش

همه چیز درباره کاربرد کلاهک کلبه ای📝

همه-چیز-درباره-کلاهک-کلبه-ای

در حقیقت هیچ چیز در یک شب سرد بهتر از یک شعله گرم در شومینه نیست. اما قبل از  قرار دادن چوب کبریت به کنده ها، باید مطمئن شوید که دودکش شما در وضعیت خوبی قرار دارد. ما قصد داریم آنچه را که باید در مورد نصب درپوش دودکش و کلاهک کلبه ای بدانید به شما بگوییم.

اما همه چیز درباره کاربرد کلاهک کلبه ای📝 را بدانید:

چندین ویژگی برای ایمن نگه داشتن دودکش ضروری است. یکی از راه ‌هایی که می‌ توانید مطمئن شوید که دودکش شما در تمام طول سال به شکلی عالی باقی می ‌ماند، گرفتن کلاهک دودکش است. این کلاهک ‌ها می ‌توانند دودکش را ایمن‌تر کنند. برای آشنایی بیشتر با نصب درپوش دودکش و نحوه نصب کلاهک دودکش به ادامه مطلب همه چیز درباره کاربرد کلاهک کلبه ای📝 توجه کنید.

دلایل استفاده از کلاهک کلبه ای

یکی از بهترین دلایل برای نصب درپوش دودکش و استفاده از کلاهک کلبه ای، کاهش رطوبت در خانه است. اگر در جایی زندگی می کنید که باران زیاد می بارد، در دودکش آب خواهد گرفت. تا آنجا که ممکن است، شما می خواهید از این اتفاق جلوگیری کنید. آب موجود در دودکش می تواند به آسترهای دودکش، دمپرها و حتی اتصالات ملات دودکش آسیب برساند.

آیا تا به حال تماشا کرده ‌اید که جرقه ‌ها و شعله های آتش به یک سمت کشیده می شوند؟ هنگامی که در شومینه خود آتش روشن می کنید، همین اتفاق در دودکش شما می افتد و هیچ چیز مانع از آن نمی شود که یکی از آن اخگرها از دودکش بیرون بیفتد و روی پشت بام شما فرود آید. حتی یک جرقه می تواند سقف شما را آتش بزند. درپوش دودکش و استفاده از کلاهک کلبه ای می‌تواند آن اخگرها را قبل از بیرون آمدن روی سقف شما بگیرد و خطر آتش‌سوزی شما را کاهش دهد.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *