بلاگ, تهویه هوا, کانال اسپیرال, کانال فلکسیبل

چرا باید از دریچه داکت اسپلیت استفاده کنیم؟

زیبایی-ظاهری-با-کمک-دریچه-داکت-اسپیلت

همه شما اسپیلت‌ های گازی یا معمولی را می ‌شناسید. داکت اسپیلت نیز یکی از سیستم‌ هایی است که مشابه همین اسپیلت‌ ها هوای مطبوع را برای شما به ارمغان می ‌آورد. اما یک تفاوت بسیار مهم دارد. دیگر خبری از پانلی که در اسپیلت ها بر روی دیوار نصب می شد وجود ندارد. تنها شما از طریق دریچه داکت اسپیلت که در روی سقف کاذب نصب می شود به این سیستم دسترسی پیدا می کنید.

زمانی که داکت ها راه اندازی و نصب شدند یک دریچه که معروف به دریچه داکت اسپیلت است بر روی سقف نصب می شود. به این وسیله تجهیزات و کاور را می پوشاند. با این کار دیگر نمای دکوراسیون آسیبی نمی بیند و از آن مهم تر اینکه چنانچه نیاز به تعمیر یا محافظت از این سیستم بود، به راحتی قابل دسترسی است. همین امر باعث می شود وجود این دریچه لازم و ضروری باشد.

این دریچه ها انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به ویژگی هایی که دارند برای نوع و مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال نوع لولایی آلومینیومی این دریچه‌ها به وسیله لوله به سقف متصل شده و دریچه آن نیز از جنس آلومینیوم تولید می شود. اغلب این دریچه در ابعاد کوچک تولید می شود و رویه ای صاف و یک دست دارد. اما نوع ساده آن که فریمی آلومینیومی دارد که از نظر ابعاد مشابه نوع قبلی است. تنها تفاوتی که دارد این است که  دیگر هیچ شیاری را بر روی آن نمی‌بینید.

انتخاب نوع دریچه داکت اسپیلتی که متناسب شما و شرایطی که دارید باشد، باید زیر نظر متخصصین این امر صورت گیرد. از طرف دیگر چون وجود این دریچه بسیار ضروری است باید تلاش کنید از محلی آن را تهیه کنید که معتبر باشد. تهویه مارکت دقیقا همان محلی است که به شما اطمینان می دهد بهترین دریچه داکت کولر در محل مورد نظر شما نصب خواهد شد.

نقش عایق الاستومری در صرفه جویی انرژی

ما می دانیم که شما هم همیشه به دنبال تجهیزاتی هستید که بتواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. با این کار هم به محیط زیسـت کمـک کرده اید هم خـودتان هـزینه کمـتری را پـرداخت می کنـید. برای همین عایق الاستومری را به شما پیشنهاد می کنیم. این عایق ها می تواند حکم سرمایه گذاری بلند مدت برای ساختمان شما باشند؛ زیرا با صرفه جویی در مصرف انرژی در مدت زمان کوتاه هزینه را به سبد شما بر می گردانند.

این عایق ها که اغلب در روی سیستم های سرمایشی نصب می شوند، می توانند از نظر حرارتی بسیار کارآمد باشند. دلیل این امر نیز آن است که بخاطر ساختار سلول بسته ای که در طراحی  آن در نظر گرفته شده است بخار داخلی  کند می شود؛ در نتیجه شما را از تهیه سیستمی جدا برای این کار بی نیاز می سازد.

 از طرف دیگر از آنجا که بسیار انعطاف پذیر هستند طول عمر بالایی دارند و هزینه نگهداری را برای شما به حداقل می رسانند. البته اگر ضخامت را درست انتخاب کرده باشید و درزها را به خوبی آب‌بندی کنید، می توانید مطمئن باشید این عایق هرگز دچار اتلاف انرژی نمی شود و حرارت را به بیرون انتقال نمی دهد.

البته هم اتلاف انرژی در این عایق ها کم است هم به سادگی و با هزینه کم می توانید آن را تعمیر کنید. با یک چسب و نوار ساده می‌توان آن را تعمیر کنید. همین ویژگی است که باعث می شود از نشت آب و هدر رفت حرارت نیز بتوانید جلوگیری کنید. این عایق ها در برابر رطوبت خود نیز مقاوم هستند و دیگر محلی برای رشد میکروب محسوب نمی شوند. همین عوامل موجب می شود اغلب صاحبان ساختمان ها به دنبال این عایق باشند. تهویه مارکت می تواند بهترین گزینه را در اختیارتان قرار دهد.

کانال اسپیرال و موارد کاربرد آن

اکنون که می دانید چقدر وجود دریچه داکت و استفاده از عایق الاستومری اهمیت دارد باید بدانید این فرایند زمانی تکمیل می شود که کانال کشی نیز به درستی انجام شود. کانال اسپرال یکی از انواع کانالی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و در دنیا به کمک آخرین تکنولوژی ها تولید می شود.

این کانال ها از نظر آلیاژ مورد استفاده در تولید متفاوت هستند و این تفاوت بسته به محلی که باید نصب شوند متفاوت خواهد بود. تفاوتی ندارد ما داکت اسپیلت خود را کجا نصب می کنید. محیط صنعتی یا خانگی، هر دو می توانند از این کانال برای عملکرد بهتر مورد استفاده قرار گیرد.

چه در منزل چه در کافی شاپ یا باشگاه ها می توانید با استفاده از کانال اسپرال از مزایای آن بهره مند شوید. این کانال ها دارای عرض و قطر متفاوتی هستند. قطر آن ها بین 100 تا 2500 میلی متر متغیر است و طول آن ها بسته به محل نصب از نیم متر تا 6 متر می تواند متمایز باشد. البته ضخامت این کانال ها نیز بسیار مهم است و بسته به محل می تواند تغییر کند. مهم این است شما آن را از محل معتبر تهیه کنید تا بتوانید با طول عمر بالا هزینه را به صنف کاهش دهید. ما تهویه مارکت را توصیه می کنیم.

برای سرمایش و گرمایش محیط، بهترین را باید انتخاب کرد

همه ما به دنبال راهی هستیم تا هم از تکنولوژی بیشترین استفاده را کنیم هم بتوانیم ظاهر دکوراسیون خود را حفظ کنیم. از همه مهم تر انرژی کمتری نیز مصرف کنیم. داکت های اسپیلت سیستم مطبوعی برای سرمایش و گرمایش با آخرین تکنولوژی هستند. این سیستم ظاهر خود را حفظ می کنند و با کمک دریچه داکت اسپیلت شما می توانید دکوراسیون داخلی خود را به زیبایی تکمیل کنید.

از طرف دیگر اگر از ابزارها و تجهیزات مناسبی مانند کانال اسپرال و عایق الاستومری استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که دیگر هدر رفت انرژی نیز نخواهید داشت. مهم تر از همه این است این تجهیزات را از محلی تهیه کنید که هم کیفیت را در اختیارتان قرار دهد هم به شما کمک کند در مصرف هزینه ها صرفه جویی کنید. با تهویه مارکت تماس بگیرید و از این همه خوبی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *